مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 11:202023-07-17سياسي

اجرای پویش ملی «غرق نشویم» از امروز


اجرای پویش ملی غرق نشویم با شعار بی گدار به آب نزنیم از امروز 26 تیر آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، پویش ملی غرق نشویم با شعار بی گدار به آب نزنیم از امروز؛ 26 تیر، با هدف اطلاع رسانی و آگاه سازی هموطنان و کاهش غرق شدگی در سواحل شمال کشور و با مشارکت یک هزار نفر از اعضای داوطلب سازمان، آغاز شد.

حجت الاسلام سید هاشم حسینی المدنی گفت: با توجه به اهمیت موضوع غریق و بهره گیری گسترده هموطنان از بستر دریا، پویش ملی #غرق_نشویم با حضور و مشارکت 1000 نفر از اعضای سازمان، اجرا می شود.

رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر افزود: با توجه به فراوانی مسافرانی که در تابستان به سواحل شمال کشور سفر می کنند، اعضای سازمان جوانان هلال احمر با تشکیل زنجیره انسانی و با رویکرد پیشگیری و ارائه خدمات بشردوستانه، فرهنگی و اجتماعی، برای اجرای این پویش آماده شدند.

وی افزود: سازمان جوانان هلال احمر که سوابق درخشانی در اجرای طرح هایی با محوریت پویایی و نشاط در میان نوجوانان و جوانان کشور دارد، این بار در قالب گروه های سحاب (سفیران حمایت های امدادی و بشردوستانه)، سحر (سفیران حمایت های روانی)، دادرس (دانش آموزان آماده در روزهای سخت)، یاس (یاران آسیب ستیز) و ایجاد فضای دوستدار کودک و برگزاری سایر برنامه های فرهنگی و آموزشی در قالب بازی و مسابقه، جشنواره و پو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پویش ملی «غرق نشویم» از امروز

اجرای پویش ملی «غرق نشویم» از امروز